2012. március 11., vasárnap

Agatha Ruiz de la Prada 2011 bőrszandál 24-es Új! - Jelenlegi ára: 9 800 Ft


Agatha Ruiz de la PRADA
(a Garvalin gyártól)
2011 nyári kollekció
álomszép nagyvirágos pisztácia szandál
Új, címkés, eredeti dobozában, teljesen érintetlen és hibátlan.
Sajnos átnőttük a szekrényben, a szívem szakad meg érte... : (
Én kifejezetten a Next 2010-es őzikés ruhákhoz választottam, de elég gazdag színösszeállítású, sok mindenhez jó lehet.
Bolti ára 12 990 volt (az idei kollekcióból ugyanezt a szabást már 14 000 körül láttam). Én ősszel vettem leárazva 9800-ért, ezért így adnám tovább.
Mérete címke szerint:
EUR 24
Mért adatok (cm) kb.:
külső talphosz 16
belső talphossz 15, 3 (a világos rózsaszín részt mértem végig, a gumitalp szélét nem számoltam bele)
Termékinformációk:
Felsőrésze vajpuha, eredeti bőr.
Mind a 2 pántja tépőzárral záródik, a gyerek lábához igazítható.
A sarok feletti rész hátul párnázott, hogy ne nyomja a bokát.
Talpa belül szintén vajpuha, erdeti bőr. Párnázott, enyhén harántemelős és légáreresztős. Kívül hajlékony gumi.
Még kapható boltban is, pl. itt:
www. ruhafalva. hu/cipok/gyartok/agatha-ruiz-de-la-prada-garvalin/46725-pisztacia-szandal-viraggal
Videón megnézheted (más színben) itt:
www. zappos. com/multiview/7741067/14#autoplay
A márkáról (ha még nem ismered):
Nekem személyesen nagyon bevált, mert nagyon kis finom-puha cipőket gyárt. Lányomnak borzasztó érzékeny a lába, szinte minden más azonnal feltöri (még a vászon balerinacipők is képesek), ezért veszek többségében Agatha Ruiz-t neki mióta felfedeztem. Aki megengedheti magának, szerintem nem fog csalódni. De a finomsága miatt természetesen nem játszótérre rohangálni való.
Az aukció tárgya kizárólag az első képen látható szandál. A többi kép katalóguskép.
Személyesen átvehető Budapest II. ker. Kolosy tér közelében vagy munkaidőben XI. ker. Kosztolányi tér közelében.
Ha szeretnél további-közelebbi képeket vagy bármi kérdésed van, csak írj!
Kérlek, csak akkor licitálj, ha elfogadod az alábbi feltételeket:
- Licitet nem törlök.
- Maximum 2 héten belül szeretném rendezni az adás-vételt.
- A megadott postaköltség saccolt, a pontos összeget csomagolás után küldöm emailben.
- Sima levélben nem postázok, csak ajánlottan!


Jelenlegi ára: 9 800 Ft

Az aukció vége: 2012-03-07 21:44
. Agatha Ruiz de la Prada 2011 bőrszandál 24-es Új! - Jelenlegi ára: 9 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése